Wednesday, December 15, 2010

Ozzy Osbourne owns all Bieber haters

So I bet the Bieber haters are over the moon when Ozzy said "Who the fuck is Justin Bieber?"
They probably think he put the kid in his place.
Well, the only person Ozzy put in place was a Justin hater.
If you're such a rock and roller then how the fuck do you know who Justin Bieber is and I'm not gonna even talk about hating him or having an opinion about him?!
Seriously, like this one fuck said on Slipknot's video that everyone should go and press the dislike button n Justin's birthday which is on the 14th of March or something.
How on Earth do you know something like that?!
Like, I'm not a hater but I have no idea about his birthday or anything else about him.
People are just pathetic self haters who read up about stuff that irritates them.

If you seriously don't like something don't learn every single fucking minute detail about it!

4 comments:

llasunshine said...

Teadmine ei ole nõme, huvi tundmine on normaalne.

Sweet Kroshka said...

See küll normaalne pole, et uurid selle kohta, mida sa nii väga vihkad.

Ma vihkan Linkin Parki ja Eminemi ning ma ei tea neist mitte midagi ning ei tunne huvi ka. Ei lase sellist saasta oma ellu.

Kui ikka lastakse, siis ei vihata midagi. Plõkistakse lahe olemise pärast lihtsalt.

llasunshine said...

Pole eriti tõsiseltvõetav see su vihkamine ... ma ei mõista, kuidas keegi saab vihata midagi, millest ta mitte midagi ei tea ja millega kokku puutunud ei ole. Sorri aga lihtsalt ääretult nõme on see ... sa ju ei tea milline inimene Eminem on, sa ei saa teda vihata mitte millegi alusel.

Ja no mina pole elu sees ise ühtegi asja JB kohta uurinud, a näe, ikka ühtteist tean.

Sweet Kroshka said...

Kuidas siis Bieberi vihkamine õigustatud on?
Ma ei käi ega kella, et mulle Eminem ning Linkin Park ei meeldi.
Kuidas Bieberi vihkamine mitte nõme on? Kas kõik need inimesed, kes Bieberile miinuseid topivad Youtubeis teavad teda isiklikult?

Kas ma olen teinud pika postituse selle kohta, kuidas mulle nood kaks artisti ei meeldi? Kas ma olen käinud nende videosid netis vaatamas ning öelnud, et kui nõmedad nad on?

Kust otsast mu vihkamine nõme on? Kas tunnete tundmine on nõme? Ning ma pole nii masohistlik, et end närvi ajada nende kohta lugemisega.

Kui sulle Bieber ei meeldi, siis ok, mul suva, aga sa võid ükskõik, mida öelda, kuid nimelt tema videote all teda "vihata" on väga lapsik ning haige. Keda nende vihkajate arvamused huvitama peaks? Kui ei meeldi, hoia eemale, miks tekitada endale probleeme oma nina teiste asjadesse toppimisega?