Thursday, March 25, 2010

Armageddon

Ha! Saw the film yesterday.

Now, imagine there's an asteroid rushing towards the Earth.
What does an american do?
He sends a crew of 14 people, most of them deep core drillers, to space with only 12 days preparation, and one bomb.
Plus NASA is so out of this world that they won't budge when the existence of the Earth is at stake.
And then comes the all mighty president of America who has the world's future in his hands.
He gets to decide whether detonate the bomb or not.
Well, I guess the last bit's kinda true.
Bush did fuck up the world.
Speaking of Bush - is he neutered yet?

4 comments:

llasunshine said...

Aga mis sina oleksid siis teinud sellises olukorras?

Sweet Kroshka said...

No mingit käputäit ei saadaks ju. Teeks ikka riikidega koostööd. Saadaks profid ning mitte mingi kaks kosmoselaeva ühe pommiga.
Ning ma ei leia, et Ameerika president nüüd see kõige ütlejam inimene maailmas on.
Ma juba ühes postituses ütlesin, et kui on häda ja keegi raha küsib abi eest, siis pole veel häda midagi.
Mis sest rahast kasu on, kui sind 18 päeva pärast enam olemaski pole.

No see film ei näidanud Ameeriklaste oskust, vaid lihtsalt ühe režissööri lollust ning nõmedat üliamerikaseerumust.
Tahtis venelased lolliks teha, aga tegi enda rahval margi maha.

Mul mees ka ütles, et nagu 12 aastane oleks filmi teinud.

llasunshine said...

Hm. Mina sain küll aru, et nood olidki maailma kõige paremad puurijad (mingi lause, et me küsisime erinevate ekspertide arvamust üle kogu maailma ja kõik nad soovitasid ühte meest ...).
Aga kes siis on? Arvestades, et kogu selle asjaga tegelesid ameeriklased ning NASA, on mu meelest igati normaalne, et asja otsustab USA president, kellele NASA allub. Ja kindlasti oli üks aspekt see, et asja taheti salajas hoida. Mõtle ise - kui sa saaksid teada, et on hiigelsuur tõenäosus, et 18 päeva pärast on inimkond kadunud, siis mida sa teeksid? Nagu öeldud oli - kaos tekiks.
Sa mõtled seda Haiti asja? Ma lugesin toda posti. Natuke naljakas oli. Ma võisin muidugi ka valesti aru saada, arvestades mu inglise keele oskust, aga ... sellise katastroofi puhul on raha vaja. Mis sa ujud sinna Haitile kartul ühes, valuvaigistite pakk teises käes ning hakkad päästma või?

Mis värk nende venelastega oli? Ainult too ... hull kosmonaut oli venelane ning see laadimisõnnetus polnud üldse nende süü.

Mott.
Sorri, ma lihtsalt veedan aega ... :D

Sweet Kroshka said...

Hm, no ega need vene ja muud kosmosetegelased siis paanikat ei hakka kohe tekitama. Nad on ka ju oma ala profid.
Ma ei mõelnudki, et hakatakse mingi poemüüja kaudu kaupmehele ütlema, kes omakorda laeva/lennukikaupmeestele ütleb ja nood siis lendavad teise riiki ja ütlevad sealsetele kaupmeestele ja nood siis tolle riigi poemüüjale ja too oma juuksurile ja too oma ämmale ja ämm omakorda mainib oma mehele ja too mees omakorda oma sõbra pojale, kes kuskil arsti mängib ja siis too oma patsendist poliitikule ja too presidendile ja siis too president edasi kosmosejaamale oma riigis. :)

Ja kuna ma arvan, et terve kosmosetööstus teaks sellest ning võtaks osa, siis nende riikide presidendid peaks sõna saama.
Kujutad sa ette, kui päris elus olekski selline asteroid Maa poole teel ja Bush oleks president? Ta ütleks raudselt, et mul pohhui, mis Maast saab nii kaua, kui minu maja terve on.

Mis Haitisse puutub, siis jään ma oma seisukoha juurde, et kui on häda ja abiks on raha vaja, siis pole häda midagi. Inimene peab ikka eriti haige peast olema, kui ei saa abi antud omakasupüüdmatult ning tuluta sellise katastroofi puhul. Noh, eks see ole see kapitalistlik maailm - ainult endale teen head, teised surgu.